fredag den 12. februar 2010


I må undskylde alle disse sommerbilleder fra vingården, men lige så mæt jeg er af vingården i oktober, når hele sæsonen er overstået, lige så sulten er jeg efter at komme igang med arbejdet derude når vinteren går på hæld. Men det har åbenbart lange udsigter, inden vinteren er slut, så derfor disse grønne billeder. Jeg lover, at I får masser af vinterbilleder, senere.
På billedet yderst til højre, kan I se Hjarbæk fjord i baggrunden, den kan jeg også stå og beskue når jeg går over på den anden side af læhegnet.
Det har været en herlig dag. I morges kørte Jeppe og jeg op for at besøge Mikkel Raki og Lars. De har travlt oppe på Salling, og vi fik noget godt inventar med hjem til bryggeriet.
I eftermiddag kørte jeg ind til spinning. Sten og jeg havde en herlig og berigende ½ time i saunaen, hvor han bl.a. anbefalede Umberto Ecos nye bog, som jeg tror, at vinterferien skal gå med.
Iaften har vi fejret, at det er 21 år siden, at vi købte godset.
Marianne havde lavet en herlig lammeryg af Anettes gotlanske økologiske lam til aften. Smagfuld, saftig og lækker. Hold op, hvor var det godt.
Alt i alt en travl, men rigtig god dag.
I morgen formiddag kommer der besøg fra Esbjerg til bryggeriet. Og så kører det hele igen.
Mange hilsener med håb om snarligt forår
Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar