fredag den 22. januar 2010

Klar til Foodexpo 2010






Det har været en forrygende dag.


I morges kørte jeg til Messecentret i Herning, for at sætte min stand op til Foodexpo 2010.


På vej hen til hal F måtte jeg sno mig mellem varebiler, lastbiler og sættevogne. Der var en travl trafik af lastbiler, der skulle ud og ind ad den smalle passage mellem hallerne. Men alt var godt organiseret, og gled i den fineste ro og orden.


Henne ved hal F gik porten op og i, og vogne, biler og trucks kørte ud og ind med varer, kasser og palle.


Jeg skulle blot finde en lille gummivogn, som jeg kunne køre mine øl- og vinkasser, fustager og mit fadølsanlæg ind på.


Inde i hallen var standbyggere og håndværkere fuld gang med at bygge hele sektioner af huse, køkkener og dekorationer op. Det var fantastisk at se, hvordan de stille og roligt gik professionelt til opgaven. Der herskede en afslappet, venlig og hjælpsom stemning over det hele.


Henne ved stand F5120, Smagen af Danmark, fik jeg mig indrettet. Dug på bordet, gavekasser, øl og vin stillet op, og fadølsanlægget blev sluttet til. Så var der kold og frisktappet formiddagsfadøl til alle. Det hjalp jo også på stemningen.


Hele formiddagen herskede der en glad og forventningsfuld stemning. Vi er alle spændte og forventningsfulde angående de forestående fire travle dage.


Nogen udstillerer har gjordt sig klare mål, om hvad de forventer af messen. Jeg er bare glad for den mulighed der er for at synliggøre mit lille bryggeri, og så er jeg spændt på hvad det evt. fører med sig. Men bare idag, har jeg mødt så mange spændende og inspirerende mennesker, så jeg tør slet ikke tænke på de næste fire dage, hvor omkring 50.000 mennesker vælter ind ad dørene. Jeg tror, at det bliver fantastiske dage.


Kommer I til Herning fra søndag til onsdag, er I hjertelig velkommen til at besøge stand F5120 og smage et glas øl, så længe lager haves.


Med venlig hilsen og på forhåbentlig gensyn


Peter














Ingen kommentarer:

Send en kommentar