mandag den 1. december 2014

Spændende besøgende på Ugelris Gaardbryggeri

I sidste uge havde jeg besøg af Mr. Bostjan Obad, teknisk chef på Plevnik, Slovenien. Stedet hvor mit bryggeri fabrikeres.
Af alle steder, havde Mr Obad valgt mit lille afsides liggende bryggeri, for at lave en demo-video om hvordan man brygger på Plevniks 650 l bryggeri. Jeg føler mig oprigtig talt beæret.
Mandag morgen i sidste uge, rejste Mr. Obad fra Lubjana i Slovenien til Venedig, hvorfra han tog en flyver til Bryssel, derfra rejste han videre til København, hvor han lejede en bil og kørte til Viborg hvor han overnattede.
Tirsdag morgen kl 7.45 ankom han til bryggeriet, efter lidt besvær. Jeg tror han var lidt overrasket over hvor langt ude, vi holder til.
Vi havde en hyggelig og spændende dag sammen, hvor han filmede hele brygprocessen, og da brygningen var slut, kom han med spændende ideer til, hvordan jeg kan optimere min brygproces.
Derefter kørte Mr. Obad den lange vej tilbage til København, for dagen efter, at rejse samme vej hjem til Slovenien.
Det var, som sagt et utrolig spændende og inspirerende besøg, af en mand, som har været med til at udvikle og producere mit brygværk. I dagens løb fandt han også tid til at justere små tekniske ting ved brygværket.
Vi er for længst færdige med at brygge juleøl. Nu kan vi ikke nå at brygge mere, men satser på, som vi plejer, at få udsolgt 14 dage før jul.......der er dæleme ikke længe til.
De bedste 1. december hilsener
Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar